Ervaar jij vrijheid? Kan jij fysiek opgesloten zitten en je toch vrij voelen? Als jij je van binnen vrij voelt, dan kan niemand dat van je afnemen. Dat is wat bewustzijnsverruiming je kan bieden. De mogelijkheden, de oplossingen, creativiteit, positiviteit, lef om andere keuzes te maken, jouw scheppingsvermogen… dat brengt innerlijke vrijheid.

Als je beseft dat jij een Creator bent van je eigen werkelijkheid, komt daar heel wat verantwoordelijkheid bij kijken. Hoe groter je bewustzijn, hoe hoger je frequentie, hoe meer verantwoordelijkheid, want je kan twee kanten op: gebruik jij je vermogen om te schaden of te helen? Wil je gelijk of wil je geluk? Wil je chaos of harmonie? De keus tussen licht en donker is belangrijker dan je denkt en komt vaak terug in ons werk.

Weet dat je altijd een keus hebt, hoe uitzichtloos het er soms uitziet. Besef het en je bent vrij.